1. Consulteu a la pàgina web de l’institut el llistat de llibres corresponent al vostre curs i grup per determinar quins són els llibres que necessiteu.
2. Els alumnes que s’hagin d’examinar a la convocatòria de setembre NO poden comprar els llibres fins tenir el resultat dels exàmens. Els podran comprar a partir del divendres 4 de setembre que ja tindran els butlletins de notes.
3. Per fer la comanda dels llibres a l’AMPA, cliqueu el fitxer de comanda de llibres corresponent al vostre curs que trobareu a la columna que teniu a la dreta d’aquesta pàgina a l’apartat d’enllaços, esperu la descàrrega i imprimiu, si surt una finestra de dropbox demanat registrar-vos o iniciar sessió podeu tancar-la clicant la "X" de la finestra (part superior dreta) i espereu descàrrega per imprimir.
Llegiu detingudament les instruccions que es detallen en el full de comanda i procediu com s’indica, tant per registrar la comanda, efectuar el pagament i lliurar el full de comanda degudament emplenat i amb el resguard de pagament a l’AMPA en els dies i hores que s’assenyalen
4. És imprescindible el lliurament del full de comanda amb el nom de l’alumne i amb el resguard de pagament a l’AMPA degudament grapat en el termini assenyalat: dilluns 7 i dimarts 8 de setembre de 17:00h a 19:00h a la biblioteca de l’institut.
5. Els llibres es lliuraran directament als alumnes durant els primers dies de curs a l’aula.
Per a qualsevol dubte o aclariment al respecte, remeteu la vostra consulta al correu electrònic de l’AMPA: ampa.albadelvalles@gmail.com
Per a qualsevol dubte o aclariment al respecte, remeteu la vostra consulta al correu electrònic de l’AMPA: ampa.albadelvalles@gmail.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Només es publicaran els comentaris que estiguin signats (que indiquin el nom de l'autor). Per a fer més àgil la comunicació, demanaríem que també s'indiqués el curs on esta el fill/a i el correo electronic.
Un cop fet el comentari, en el perfil heu de seleccionar "Anònim"
Exemple: Josep Ramoneda (pare de 1r d'ESO A)